Annonse: Barneklær for et knall pris, klikk her

Sunday, July 17, 2011

En svart dame...How Much..it really hurts

God morgen allesammen. Jeg sov lenge denne søndagen, etter å ha vært ute å på byen igår. Jeg bare ville benytte min rettighet til å kose seg. For at  i mellom må man det.  Hadde en avtale av å møte mine to venninner på byen, men etter at jeg gikk på byen , jeg ringte dem uten å få svar fra dem, men jeg skjønner godt fordi det var veldig mange mennesker på byen. Da ble jeg alene til jeg møtt noen andre kjente.På byen  var det  mange mennesker som vanlig.  Men du vet hva som skjedde , det var en norsk mann som spurte meg   How much?...da måtte jeg bare spørre han unnskyld?, hva mener du. Jeg spurte ham  hvor mye? Jeg syntes det var veldig frekt måtte å oppføre seg, og måtte  bare reagere på  ham, hva mener du, mener du sex kanskje?, han bare så på meg og sa ja men  jeg bare tuller. Hæ, hva slags tull er det?, at å møte noen på gata og spørre hvor mye hun selger seg? Da måtte jeg  spørre ham om  jeg skulle ringe politiet for at han ville  kjøpe sex fra meg ? Se hva han sa det kan du gjøre. Så jeg tok min mobil og lat som jeg ringte, han måtte komme bort til meg og sa unnskyld, jeg bare tuller. Jeg er sammen med kona mi. Jeg synes nordmenn bø  forstå at det er både sårende og irriterende  når noen ser hud-farget ditt som reklame for sex handel eller noe dritt. Det er veldig trist at noen forsatt tenker sånn. Jeg ble ganske lei meg  for det. Men etter at jeg møtt noen venner så ble det koselig igjen.

No comments:

Post a Comment

Do you like it? Like or share on facebook

>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...