Annonse: Barneklær for et knall pris, klikk her

Thursday, November 3, 2011

God torsdag

Godkveld alle sammen, Håper alle har hatt en fin dag.. Mye å tenke på selv om livet er ikke så verst. det er altid sånn uansett hvor god i livet man har, pleier det å være noen utfordringer.

Sønnen sover nå , nå er det bare jeg alene som sitter i stua. Tenker jeg skal legge meg snart jeg også, men jeg fikk lyst til å skrive litt her

Vi ha vært på peppes pizza og spiste en veldig god pizza som var lagt med beefkjøtt, kjøttdeig, pommefritte ananas, og løk var ganske deilig , og etterpå leverte jeg ham han på musikk undervisning hvor han lærer seg å spille Guitar som han pleier å gå hver torsdag. Og han er ganske god nå i å spille guitar nå . Jeg som mamma er ganske glad for det. Det er viktig for barn å han noe å gjøre i fritiden .

Jeg bare ønsker alle dere en fin kveld God natt <3<3

No comments:

Post a Comment

Do you like it? Like or share on facebook

>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...