Annonse: Barneklær for et knall pris, klikk her

Friday, November 25, 2011

Happy weekend, trening og badstue er herlig.

.Jeg sitter alene, og bare skrive og sjekke e post og så videre. Men jeg er glad fordi det er fredag ​​igjen. Vi vet alle at fredager er det beste for alle barn og andults.Ikveld var jeg på trening, det var bra å riste kroppen, og får alt stress ut, etter det varmet jeg kroppen min med en lang badstue sammen med none jenter som vi pleier å sitte der i sauna sammen ... Det var godt. Det pleier jeg å gjøre hver fredag. Jeg synes det er en fin måte å avslutte uka på og få ladde batteri til helgen og den nye uka som kommer.

Ha en fin kveld vide re alle sammen,

No comments:

Post a Comment

Do you like it? Like or share on facebook

>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...