Annonse: Barneklær for et knall pris, klikk her

Monday, November 28, 2011

Love your skin with-Giordan mineral foundation

Den er utrolig god foundation. Jeg bruker den selv og jeg er veldig fornøyd. Det som jeg er gald for når jeg bruker den foundationen, er at jeg ser en stor forandring på ansiktet mitt rette etter at jeg har brukt den. Jeg ser helt naturlig ut fordi den tyngre ikke huden, der ikke noe verre en å se ut som man har maske på ansiktet. Men den gir meg en fin naturlig glød og jeg ser veldig fint ut.

Det som er bra med alle type mineral make up at de mineralene, lukker ikke porene i huden, derfor kan man bruke med helt god samvittighet . Dessuten er de meneralene hjelpe med å beskytte huden mot sol skadene. Jeg har lest på et sted at , minerallene har bra virkning på huden, for de virker som rensemaske på måte at de hjepe med å treke urenhetet i huden.

Den kan du få bestille fra meg. . Den koster kun 299,-. Det er forholdsvis billig til å sammenlikne med andre mineral produkter, men fordelene mange.
Den får du  i forkjellige nyanser,
Porcelain




 .
Light Ivory











natural beige




Golden beige

















Dark beige
For bestillingen eller  ved spørsmål kan  du ta kontakt med meg ved å   klikke her 
Hvis du bor i Drammen, kan du ta kontakt med meg så jeg vil levere en test til deg



Du kan også trenge-




Mineral therapy concealer
oriflame concealer kit

eye shadow

maskara..deer forkjellige varianter




No comments:

Post a Comment

Do you like it? Like or share on facebook

>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...