Annonse: Barneklær for et knall pris, klikk her

Sunday, November 13, 2011

Happy fathers day all fathers

Ja Det er farsdagen. Gratulerer med dagen  alle pappaer. I dag er dagen deres. Og dere må nytte den. Jeg har sendt en sms til min far og gratulerte ham for å være en god far, og en gave vil følge. Jeg virkelig elsker min far og savner ham så.
Og UFF hvor kaldt og mørkt Norge er. Litt kjedelig. Dagen har vært brukt inne i huset, som arbeider med mine blogger, endret pics, og skrev et innlegg på skjønnhetspleie bloggen, så jeg  laget pannekaker og suppe. Det  er måltid som min sønn elsker . Og vi nøt helgen sånn. Min sønn har jobbet med utarbeidelse av skolenes jule avslutning .For han vil delta i skuespillet, og  må kunne manus utenat, jeg hjalp ham med det. Nå er jeg sliten. Jeg har endret bilder til bloggen min, fortell meg hva du synes om det nye utseendet.














2 comments:

  1. Farsdag er fint. Koselig å vise at vi setter litt ekstra pris på dem :-)

    SV:
    Så fint at du likte innlegget Joy! Blir spennende å høre om hva du synes når du har prøvd det ut. Skriv om det på bloggen din da :-)

    ReplyDelete
  2. jJeg vil prøve det og skrive på bloggen min, Ja det viktig å huske foreldrene våre:.) takk for å stikke innom og skrive en kommentar:)

    ReplyDelete

Do you like it? Like or share on facebook

>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...