Annonse: Barneklær for et knall pris, klikk her

Sunday, December 4, 2011

Den kjipeste historien i mitt liv


 
Jeg også delta i Devenys konkurranse om å skrive en historie om den vanvittige tingen jeg noensinne har opplevd. UFF UFF. I mitt liv har jeg opplevd mange kjipe ting, men den  som jeg vil kalle for alle sinnssyke ting er den dagen jeg ble fortalt at min leukemi syke lillesøster aldri ville bli bra igjen. Det var det verste jeg opplevde. Jeg husker den dagen jeg reiste til Tanzania for etter at   jeg hørte søsteren min  fikk leukemi.

Da jeg kom på flyplassen, og etter at jeg kom ut, møtte jeg en vakker jente som begynte å gråte etter at hun så meg. så jeg spurte, hvem var hun?, og jeg ble fortalt at hun var min søster, Neema. Jeg husket da jeg forlot henne, var det 8 år siden, den perioden hun var bare 7 år gammel, men da jeg gikk for to år siden, var hun 15 år gammel. Utrolig søt jente. Hun så ikke ille syk i det hele tatt. Jeg ble fortalt at hun var bedre.

Men dagen etter at hun fikk feber, dro vi til sykehuset. Hun ble innlagt. Jeg sammen med min mor var på sykehuset med henne. Da en sykepleier og ønsket å snakke med noen av oss. Min mor gikk, men hun kom tilbake, og hun sa sykepleierne ville snakke med meg. Jeg gikk inn i rommet, så jeg ble fortalt at hun er min søster, kunne ikke gjenopprettes, siden narkotika hun fikk hadde mislyktes. og det var ingen andre møte for å hjelpe henne. oh og oh.

  Det første jeg gjorde var å gå på toalettet og gråt så mye jeg kunne. Jeg tenkte bare, hvordan kunne jeg fortelle henne, eller min mor eller noen i familien min om tragedien ". Dessuten var hun bare 15 Det var den tristeste jeg opplevde. Jeg bestemte meg for å holde det hemmelig. Men hergang Jeg så på tårene begynte å trylle. Hunvar så søt, nydelig jente på 15 år. Jeg holdt hemmelig helt til jeg kom tilbake til Norge. Jeg husker den dagen vi var på flyplassen, da jeg skulle tilbake til Norge. Hun gråt så mye for meg, som gjorde meg til å gråte enda mer, fordi jeg visste jeg kunne aldri sett henne igjen. Jeg ga henne en klem og vi gråt sammen .. Til slutt når jeg kom tilbake til Norge, så jeg bestemte meg for å fortelle min mor, etter at jeg fikk råd fra noen fra Kreftforeningen. Alle disse dagene var helt helvete for meg. , Det eneste Jeg tenket var å. prøve  å  redde livet hennes, men alt jeg gjorde misliktes, og til slut døde hun. Jeg skrev en blog om  henne  .
ha en fin dag folkens.















No comments:

Post a Comment

Do you like it? Like or share on facebook

>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...