Annonse: Barneklær for et knall pris, klikk her

Friday, December 23, 2011

Jule fest-Christmas Bonding for a cause

Godkveld. Har hatt kjempe fin helg, mad masse opplevelser både for barn og voksne. Jeg storkoste meg masse på julefest sammen med mine gode venniner. Det var mye bra å oppleve . Det synes sønnen min også. Nå er vi spist resten av mat som vi tok. mmh, Det var utrolig god mat. Filipinsk mat er så yummy.
Dessert bord med masse forkjellinge kaker som noen  var philipinske 

Det var gøy med forkjellige danse uderholdning, jeg vil aber ikke glemme en ca, 4 eller fem år gammel jente som sang foran hele publikum. Det var moro og veldig inspirerende. Også var det mange konkuranser som fikk mange til å vinne premier og gaver. Og vi tok masse bilder.

Julenissen var også der som delte gaver til barna. Barna ble veldig gald, selv om sønnen min var ganske skeptisk om gaven kom fra en ekte julenissen,. Han mente at han tror ikke på julenissen. Det er jo dagens barna.
Julenissen prater med barna før han delte presanger til dem.

Ellers var det masse lek i salen for barn og  for voksne som var veldig morsomme.  Jeg ble så glad og fornøyd. Ha en fin kveld videre.










No comments:

Post a Comment

Do you like it? Like or share on facebook

>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...